Webdesign a tvorba WWW

Z uživatelů internetu uděláme návštěvníky vašich stránek
a z nich potom vaše zákazníky

Úspěch www stránek není náhoda. Je to odstraňování překážek, které stojí v cestě vašim potenciálním zákazníkům a stálé směřování jejich cesty k cíli, který jste si zvolili. Víme, že nejslabší článek řetězu, tedy jakákoli velká překážka snižuje úspěšnost investice. Známe překážky a víme, jak je odstranit.

Chtějte úspěšné www stránky. Internet skýtá obrovský potenciál – miliony uživatelů jsou vašimi potenciálními zákazníky. Zvolte si správný cíl a zefektivněte svou prezentaci. Níže Vám přinášíme několik bodů uspěšné webové stránky – klikněte na nadpis a dozvíte se více.

Viditelnost stránek

Mít stránky s nízkou viditelností je podobné jako mít obchod na samotě u lesa. Internet se rozvíjí, ale viditelnost se sama od sebe nezlepšuje, je potřeba ji udržovat – a v konkurenčním prostředí o to pečlivěji, protože zvýšení viditelnosti konkurentů znamená snížení té vaší.
Aby se lidé o existenci vašich www stránek dozvěděli, je třeba podniknout co nejvíce z těchto akcí:

Optimalizace pro vyhledávače (SEO)

zlepšujte svou pozici ve výpisu vyhledávačů

Link building

zpětné odkazy, které vedou na vaše stránky

Online reklamní kampaň

investujte do bannerů, nebo textové reklamy na internetu

Virální marketing

motivujte návštěvníky, aby o vás pověděli svým známým

Efektivita kampaně

Nezáleží jen na množství lidí, které oslovíte a kteří se o vašich stránkách dozvědí. Důležitý je i typ návštěvníků, jejich očekávání a záměr. Proto je důležité kampaň i stránky optimalizovat tak, aby byli nejvíce oslovení uživatelé internetu, kteří co nejvíce vyhovují vašemu cíli (např. prodej, registrace, podpora povědomí o značce). Taková optimalizace nejen zvyšuje efekt, ale také snižuje náklady.

Optimalizace kampaně

způsob, jakým oslovíte, určí, zda oslovíte ty, které potřebujete

Optimalizace vstupní stránky

první stránka, kterou návštěvníci uvidí, je velmi důležitá

Možnosti analýzy stránek:

Přístupnost

Až třetina uživatelů internetu má určitá omezení. Kromě nevidomých a slabozrakých jsou tu například barvoslepí, kteří třeba nevidí některé zvýraznění textu. I pro seniory je dnes internet běžný. Mnoho z nich jistě mohou být vaši zákazníci. Můžete si dovolit o ně přijít?

Přístupnost je čitelné, dostupné a pochopitelné zpřístupnění webu pro všechny uživatele. Přístupná webová respektuje zdravotní nesnáze, technické možnosti, znalosti a dovednosti. Přístupným webem také zvyšujete důvěryhodnost a dáváte najevo sociální zodpovědnost své firmy.

Použitelnost

Dalo by se říci také "pochopitelnost" stránek. Vše musí být na první pohled srozumitelné, přehledné, intuitivní a do jisté míry standardní. Návštěvník musí vědět, na kterém místě struktury stránek právě je a především jak se dostane tam, kam potřebuje. Pokud netuší jak dál, odchází – a podle průzkumů běžných stránek tak učiní až 40% návštěvníků a to již během 30 vteřin.

Příklady pravidel použitelnosti:

Design

Design internetových stránek je soubor faktorů, které provázejí návštěvníka při používání stránek. Přehlednost a dostupnost informací i funkcí dohromady s vizuálním působením musí vzbuzovat jen pozitivní dojmy. Design nesmí být překážkou, naopak podtrhuje a podporuje přehlednost. Dobrý design odlišuje jednotlivé části webu a usnadňuje tak orientaci na www stránkách.

Profesionální design funguje z těchto důvodů:

Informační architektura

Celkový obsah internetových stránek je jako košatý strom – z kmene titulní stránky se dělí na hlavní větve, které se dále rozvětvují na menší. Informační architektura optimalizuje obsah tak, aby byl přehledný, logicky uspořádaný a vazby dovedly návštěvníka vždy snadno tam, kam chce. Kvalitní architektura internetových stránek vede uživatele tak, aby se plnil i cíl majitele stránek.

Proces optimalizace informační architektury:

Důvěryhodnost

V jednom vtipu říká pes psovi: "Na internetu nikdo neví, že jsi pes". Internet je anonymním médiem a návštěvníky musíte přesvědčit o opravdových schopnostech a spolehlivosti vaší firmy, produktů i služeb. Důležitý je první dojem, vzhled, bezproblémová funkčnost a kvalitní zpracování stránek. Hned potom je na řadě obsah www stránek – návštěvník musí mít pocit, že je u dobrého zdroje a pokračovat v prohlížení stránek pro něj bude užitečné.

Podpora důvěry k firmě:

Podpora důvěry k produktům a službám

Zacílení na akci

Pokud je stránka špatně navržená, tak "spokojený návštěvník stránek" se nemusí rovnat "zákazník". U vás si třeba jen zjistí potřebné informace, ale nakoupí jinde. Nemusí to být kvůli ceně. Třeba jen nákup odkládá a příště se dostane na jinou stránku, protože s vaší stránkou se nijak nesvázal.

Stanovte si cíle a jejich prioritu, např.:

Analýza pohybu po stránkách:

Podpora opakovaných návštěv

Je lidské neučinit rozhodnutí hned – i vaši zákazníci mohou být nejprve dlouhodobí návštěvníci, než nakoupí. Možná to i povaha vašeho produktu vyžaduje (např. větší investice). Pokud návštěvníky zklamete tím, že vaše prezentace opakovaně nic nového nenabízí, o vytoužený produkt se začnou zajímat jinde. Opakovaná návštěva a opakované nalezení nové, zajímavé informace může vytvořit silné pouto zákazník / dodavatel. Své opodstatnění má toto pravidlo i u spotřebního zboží, v případě měnících se zajímavých akčních nabídek. Ano, základem opakovaných návštěv je aktuálnost. Pokud ji máte, můžete si dovolit druhý stupeň – vstoupit do soukromí zákazníka email marketingem.

Dlouhodobá optimalizace obsahu www stránek

stav obsahu určuje, zda se návštěvník vrátí – buďte vždy připraveni

Email marketing

pokud nabízíte aktuální a zajímavý obsah, nabídněte jej návštěvníkovi až do schránky

Klíčové vlastnosti našich webů

Víme, že správné řešení spočívá v propracovaném celku, ne jen v nablýskané tenké slupce na první pohled zajímavé, ale křehké. Známe všechny nové technologie a volíme vždy progresivně. Nepodceňujeme žádné riziko. Pečlivost a vytříbenost kódu jsou nám vlastní. Rádi vás o tom přesvědčíme.

Kompatibilita

Co zobrazí Explorer, musí zobrazit Firefox, Safari, Opera nebo starší verze prohlížečů. Aby byly webové stránky správně zobrazeny vždy, zajišťujeme kompatibilitu. Kompatibilní kód je ten, který zobrazí různé prohlížeče stejně. Dále lze podle dohody optimalizovat stránky pro Opera Mobile, iPhone a vybraná zařízení PDA.

Search Engine Optimization

SEO vás posune mezi ty první ve výsledcích hledání internetových vyhledávačů. Máme vypracovanou techniku, která zajistí lepší umístění stránek. Docílíme tak vyšší návštěvnosti vašich webových stránek a získání potenciálních klientů.

Přístupnost

Přístupnost je čitelné, dostupné a pochopitelné zpřístupnění webu pro všechny uživatele. Přístupná webová respektuje zdravotní nesnáze, technické možnosti, znalosti a dovednosti. Přístupným webem také zvyšujete důvěryhodnost a dáváte najevo sociální zodpovědnost své firmy.

Testování

Testování je pro nás samozřejmost, díky které se minimalizují případné chyby webu i škody napáchané na důvěře uživatelů, kterou by mohlo způsobit předčasné prověření „ostrým“ provozem.

Validita

Validita je pojem, který říká, zda webová stránka odpovídá platným standardům. Vyrábíme pouze validní stránky, které se zobrazují správně, jak mají. Validní stránky jsou také čitelnější pro roboty vyhledávačů. S tím vším si hravě poradíme.

Ochrana soukromí

Používáme vyspělé skriptovací metody, chránící uživatele webu oboustranně před spamem a jinými způsoby vnucování nevyžádaných informací prostřednictvím elektronické pošty internetovými roboty. Ochrana proti odeslání citlivých údajů zadaných prostřednictvím formulářů, aby nemohly být zneužity třetí stranou.

Korektury

Kompletní korektura má vliv na prestiž a důvěryhodnost. Důležitá je textová korektura, nutné je sjednotit řezy a velikosti písem. Pokročilejší korektury jsou vhodné, ale volitelné. Každý je odborník na něco jiného a stává se, že někdo vidí chyby, kterých vy si nevšimnete.

Nasazení

Projekt můžeme nasadit na náš server, případně i na cizí stroj, který určíte. Pokud nemáte zakoupeno doménové jméno, pomůžeme vám i s tímto krokem. Podle požadavku klienta zajistíme odpovídající komunikaci s třetími stranami většinou se stávajícím poskytovatelem hostingu.

Nasazení testovací verze

Nasazení ostré verze

Podpora

V rámci podpory spuštěných webových stránek nabízíme tyto služby:

Webdesign ve stylu KAVVA

Webdesign je to, co nás baví, webdesign je to, co umíme! Vyzkoušejte nás! Svěřte nám svůj web. Naši webdesignéři vám v zadaném čase odevzdají perfektní funkční nástroj – vaši novou webovou prezentaci. Web, který zajistí vašim stránkám návštěvnost i stálé návštěvníky a jejich obdiv!


Webdesign KAVVA je nekompromisně čistý a je tím, co tvoří úspěch stránek z produkce KAVVA. KAVVA využívá všech dostupných znalostí a možností pokročilých programů a znalostí zákonitostí webu. Baví nás objevovat nové webdesignérské technologie a špílce. Máme rádi kreativní nápady. Těší nás učit se novým technikám. I díky tomu s námi budete vpředu a hodně vysoko!

Webdesign je naše profese, láska, radost a mohli bychom snést sto dalších důvodů, proč je dobré ho mít právě od KAVVA.

Postačí prostá rovnice – webdesign + KAVVA = váš dokonalý web.

Webdesign KAVVA je působivý

Působivost webdesignu je veličina, která by měla udělat váš web pro návštěvníky přívětivým a vyhledávaným místem. Jistě znáte weby, kde je webdesign téměř nepřítomen – nějak to prostě vypadat musí. Jsou i takové, kde není zase nic jiného než webdesign – obsah se v něm poněkud ztrácí.

My vám ale nabízíme webdesign z produkce KAVVA! Zde se snoubí krása čistého designu se svěží účelností a zřetelným obsahem vašeho webu. Naši webdesignéři vědí jak na to, aby právě vaše webová prezentace byla přívětivým místem na síti world wide web nejen pro lidské oko. Naši designéři v Kavva vědí jak na to, aby se váš web stal oblíbeným místem, na kterém návštěvníci vašich stránek rádi setrvají a přijdou zas. A doporučí vás.

Ale webdesignéři KAVVA vědí i to, jak takto působivý web učinit pamlskem a bonbónkem pro vyhledávací roboty. To pro vás znamená jediné – náš způsob výroby webové prezentace a neotřelý webdesign vám přivede nové návštěvníky vašeho webu a tedy i obchodu, firmy…

KAVVA jako kouzlo a umění

Váš web může být díky našemu webdesignu uměleckým dílem a jeho návštěvnost se zvýší, ať je předmětem vašeho podnikání cokoliv. Návštěvníci se budou na vaše stránky díky našemu webdesignu rádi vracet, protože:
Má-li váš web filosofii, náš webdesign ji umocní.
Má-li váš web obchod, náš webdesign vám z návštěvníků udělá koupěchtivé zákazníky.
Představuje-li váš web něco krásného, náš webdesign tu krásu zvýrazní.
Je-li hlavním motorem vašeho webu humor, webdesign KAVVA vám návštěvníky rozchechtá.

KAVVA – krása a účelnost

Webdesign KAVVA není nikdy samoúčelný. Design od KAVVA je krásný, protože to potřebuje vaše téma. Nemáme potřebu prezentovat za každou cenu naše výtvarné evoluce. Ctíme heslo, že v jednoduchosti je krása. Naší webdesignéři chápou webdesign jako službu klientovi. A rovnice – webdesign + účelnost = úspěch prezentace od KAVVA – platí. Není to jen názor klientů, ale i různých komisí, které nám udělují ocenění právě za webdesign.
Webdesign KAVVA je účelný, a to si myslí nejen vyhledávací roboti, ale i naši klienti.

Užitečnost webdesignu KAVVA

Webdesign má samozřejmě působit na vizuální vnímání člověka, ale i to nejkrásnější webdesignérské dílo je k ničemu, když je nikdo nenajde. Design a obsah stránek je vždy trochu kompromis a nalézání té přesné míry kompromisu je filigránská práce, kterou umíme. To je to, co dělá weby z produkce KAVVA tak úspěšnými. Chcete přeskočit svoji konkurenci? Nechte si zpracovat vaši prezentaci u nás. Webdesign + KAVVA = váš úspěch

KAVVA a roboti

Také jste již slyšeli, že webdesign a účelnost stránek se vylučují? Že je webdesign samoúčelný? Že webdesignové evoluce odpuzují vyhledavače? Že je působivý webdesign téměř brzdou pokroku? Tohle všechno může být za určitých okolností pravda. Takový design ale není naše doména. Doménou KAVVA je webdesign, který těší oko a spolupracuje s vyhledávači. Estetická hodnota je výsledkem práce našeho tvůrčího týmu, účelnost webdesignu KAVVA je výsledkem práce zkušených odborníků.

Správa obsahu

Přinášejte svým návštěvníkům stále něco nového – Aktualizujte své internetové stránky!

Pokud návštěvníky zklamete tím, že vaše prezentace opakovaně nic nového nenabízí, o vytoužený produkt se začnou zajímat jinde. Opakovaná návštěva a opakované nalezení nové, zajímavé informace může vytvořit silné pouto zákazník / dodavatel. Své opodstatnění má toto pravidlo i u spotřebního zboží, v případě měnících se zajímavých akčních nabídek. Ano, základem opakovaných návštěv je aktuálnost.

Klient si stránky spravuje sám

Tento způsob správy nás zavazuje připravit stránky tak, aby si objednatel mohl obsah spravovat sám – přihlášením do redakčního systému, tedy do online aplikace přístupné odkudkoli z internetu, zadáním uživatelského jména a hesla.

Funkce redakčního systému jsou:

Výhody:

Správa stránek KAVVOU

Tento způsob správy nás zavazuje připravit systém tak, aby bylo možné obsah spravovat. Pokud dodáte nový obsah, provedeme úpravy obsahu podle dohodnuté hodinové sazby a v dohodnutém termínu.

Běžná správa stránek je:

Výhody:

Doporučeno ke zvážení:

Realizace

Před započetím prací vždy klientovi dáváme přesný popis práce. Klademe důraz na to, aby pro vás byl popis práce pochopitelný a zároveň byl i přesný a jednoznačný pro realizační tým. Již v rané fázi projektu si vše otestujete na prototypu stránek a budete mít jistotu, že design i programování funkcí vede tím správným směrem. Náš postup je pro klienta přehledný a v praxi již dlouhodobě ověřený, naše nabídka je svědomitě optimalizované využití vašeho rozpočtu.

Koukněte se na realizační harmonogram

  1. Schůzka s klientem
    • získání jasné představy o přáních a potřebách klienta
    • konzultace a poradenství
    • definice cílů projektu
  2. Naše nabídka
    • časový a peněžní rozpočet
    • přesný popis funkcí projektu
    • kompletní definice našich závazků
  3. Dohoda a započetí prací
    • finalizace termínů
    • finalizace rozpočtu
    • finalizace smlouvy
  4. Project manager
    • je váš/náš člověk po dobu realizace
    • koordinuje návaznosti a souběžnost prací
    • má kompletní přehled o všech detailech projektu
  5. Zajištění hostingu
    • zajištění domény
    • poradenství při nákupu domén
    • zajištění webhostingu a technologií
    • případná komunikace s vašimi dodavateli
  6. Prototyp stránek
    • jedná se o zjednodušenou, ale funkční verzi stránek, která slouží pro optimalizaci přehlednosti, přístupnosti obsahu a použitelnosti všech funkcí budoucích stránek
    • obsahuje všechny stránky a elementy, lze jej "proklikávat"
    • schválený prototyp slouží jako podklad pro návrh designu
  7. Design stránek
    • možno více verzi, dle přání klienta
    • všechny šablony, ikonky, animace, atd.
    • výběr námětů fotografií z fotobank
  8. Zajištění obsahu
    • pokud chybí texty, pomáhá náš copywriter
    • pokud fotografie, pomáhá náš grafik a fotobanky
    • potřebné úpravy či korektury zajistí náš webmaster
  9. Kódování stránek
    • příprava všech šablon do HTML a stylů do CSS
    • validace a optimalizace pro vyhledávače (SEO)
  10. Programování funkcí
    • programování a implementace funkcí
    • programování grafických prvků (Flash, Javascriptu, AJAX)
  11. Plnění a testovací provoz
    • plnění textem, fotografiemi, videem atd.
    • procházení obsahu, korektury a testování všech funkcí
  12. Ostré nasazení
    • bezproblémové převedení na ostrý provoz
    • započetí propagace stránek
  13. Zviditelnění stránek
    • registrace vyhledávačů a katalogů
    • reklamní kampaně
    • rozeslání newsletteru
  14. Správa a podpora
    • trvalá aktualizace obsahu a funkcí dle přání klienta
    • analýzy návštěvnosti a optimalizace stránek
    • stálé získávání zpětných odkazů, stálá SEO optimalizace


pošlete nám poptávku

Více informací

Související ukázky

Miss-sporty

Miss-sporty

COTY, Webové stránky pro produkty značky Miss sporty

Autíčkář.cz

Autíčkář.cz

Naše společnost vytvořila, provozovala a následně v roce 2016 odprodala tento automobilový magazín.

4fans

4fans

Zajišťujeme komplexní podporu této akci.

zobrazit další reference

Kontaktujte nás

info@kavva.cz
+420 777 028 202

KAVVA Digital s.r.o.
Radlická 22
Praha 5 - Smíchov

Copyright © 2015 Kavva.com