Z uživatelů internetu uděláme návštěvníky vašich stránek
a z nich potom vaše zákazníky
Úspěch www stránek není náhoda. Je to odstraňování překážek, které stojí v cestě vašim potenciálním zákazníkům a stálé směřování jejich cesty k cíli, který jste si zvolili. Víme, že nejslabší článek řetězu, tedy jakákoli velká překážka snižuje úspěšnost investice. Známe překážky a víme, jak je odstranit.
Chtějte úspěšné www stránky. Internet skýtá obrovský potenciál – miliony uživatelů jsou vašimi potenciálními zákazníky. Zvolte si správný cíl a zefektivněte svou prezentaci. Níže Vám přinášíme několik bodů uspěšné webové stránky – klikněte na nadpis a dozvíte se více.
Mít stránky s nízkou viditelností je podobné jako mít obchod na samotě u lesa. Internet se rozvíjí, ale viditelnost se sama od sebe nezlepšuje, je potřeba ji udržovat – a v konkurenčním prostředí o to pečlivěji, protože zvýšení viditelnosti konkurentů znamená snížení té vaší.
Aby se lidé o existenci vašich www stránek dozvěděli, je třeba podniknout co nejvíce z těchto akcí:
zlepšujte svou pozici ve výpisu vyhledávačů
zpětné odkazy, které vedou na vaše stránky
investujte do bannerů, nebo textové reklamy na internetu
motivujte návštěvníky, aby o vás pověděli svým známým
Nezáleží jen na množství lidí, které oslovíte a kteří se o vašich stránkách dozvědí. Důležitý je i typ návštěvníků, jejich očekávání a záměr. Proto je důležité kampaň i stránky optimalizovat tak, aby byli nejvíce oslovení uživatelé internetu, kteří co nejvíce vyhovují vašemu cíli (např. prodej, registrace, podpora povědomí o značce). Taková optimalizace nejen zvyšuje efekt, ale také snižuje náklady.
způsob, jakým oslovíte, určí, zda oslovíte ty, které potřebujete
první stránka, kterou návštěvníci uvidí, je velmi důležitá
Možnosti analýzy stránek:
Až třetina uživatelů internetu má určitá omezení. Kromě nevidomých a slabozrakých jsou tu například barvoslepí, kteří třeba nevidí některé zvýraznění textu. I pro seniory je dnes internet běžný. Mnoho z nich jistě mohou být vaši zákazníci. Můžete si dovolit o ně přijít?
Přístupnost je čitelné, dostupné a pochopitelné zpřístupnění webu pro všechny uživatele. Přístupná webová respektuje zdravotní nesnáze, technické možnosti, znalosti a dovednosti. Přístupným webem také zvyšujete důvěryhodnost a dáváte najevo sociální zodpovědnost své firmy.
Dalo by se říci také "pochopitelnost" stránek. Vše musí být na první pohled srozumitelné, přehledné, intuitivní a do jisté míry standardní. Návštěvník musí vědět, na kterém místě struktury stránek právě je a především jak se dostane tam, kam potřebuje. Pokud netuší jak dál, odchází – a podle průzkumů běžných stránek tak učiní až 40% návštěvníků a to již během 30 vteřin.
Příklady pravidel použitelnosti:
Design internetových stránek je soubor faktorů, které provázejí návštěvníka při používání stránek. Přehlednost a dostupnost informací i funkcí dohromady s vizuálním působením musí vzbuzovat jen pozitivní dojmy. Design nesmí být překážkou, naopak podtrhuje a podporuje přehlednost. Dobrý design odlišuje jednotlivé části webu a usnadňuje tak orientaci na www stránkách.
Profesionální design funguje z těchto důvodů:
Celkový obsah internetových stránek je jako košatý strom – z kmene titulní stránky se dělí na hlavní větve, které se dále rozvětvují na menší. Informační architektura optimalizuje obsah tak, aby byl přehledný, logicky uspořádaný a vazby dovedly návštěvníka vždy snadno tam, kam chce. Kvalitní architektura internetových stránek vede uživatele tak, aby se plnil i cíl majitele stránek.
Proces optimalizace informační architektury:
V jednom vtipu říká pes psovi: "Na internetu nikdo neví, že jsi pes". Internet je anonymním médiem a návštěvníky musíte přesvědčit o opravdových schopnostech a spolehlivosti vaší firmy, produktů i služeb. Důležitý je první dojem, vzhled, bezproblémová funkčnost a kvalitní zpracování stránek. Hned potom je na řadě obsah www stránek – návštěvník musí mít pocit, že je u dobrého zdroje a pokračovat v prohlížení stránek pro něj bude užitečné.
Podpora důvěry k firmě:
Podpora důvěry k produktům a službám
Pokud je stránka špatně navržená, tak "spokojený návštěvník stránek" se nemusí rovnat "zákazník". U vás si třeba jen zjistí potřebné informace, ale nakoupí jinde. Nemusí to být kvůli ceně. Třeba jen nákup odkládá a příště se dostane na jinou stránku, protože s vaší stránkou se nijak nesvázal.
Stanovte si cíle a jejich prioritu, např.:
Analýza pohybu po stránkách:
Je lidské neučinit rozhodnutí hned – i vaši zákazníci mohou být nejprve dlouhodobí návštěvníci, než nakoupí. Možná to i povaha vašeho produktu vyžaduje (např. větší investice). Pokud návštěvníky zklamete tím, že vaše prezentace opakovaně nic nového nenabízí, o vytoužený produkt se začnou zajímat jinde. Opakovaná návštěva a opakované nalezení nové, zajímavé informace může vytvořit silné pouto zákazník / dodavatel. Své opodstatnění má toto pravidlo i u spotřebního zboží, v případě měnících se zajímavých akčních nabídek. Ano, základem opakovaných návštěv je aktuálnost. Pokud ji máte, můžete si dovolit druhý stupeň – vstoupit do soukromí zákazníka email marketingem.
stav obsahu určuje, zda se návštěvník vrátí – buďte vždy připraveni
pokud nabízíte aktuální a zajímavý obsah, nabídněte jej návštěvníkovi až do schránky
Víme, že správné řešení spočívá v propracovaném celku, ne jen v nablýskané tenké slupce na první pohled zajímavé, ale křehké. Známe všechny nové technologie a volíme vždy progresivně. Nepodceňujeme žádné riziko. Pečlivost a vytříbenost kódu jsou nám vlastní. Rádi vás o tom přesvědčíme.
Co zobrazí Explorer, musí zobrazit Firefox, Safari, Opera nebo starší verze prohlížečů. Aby byly webové stránky správně zobrazeny vždy, zajišťujeme kompatibilitu. Kompatibilní kód je ten, který zobrazí různé prohlížeče stejně. Dále lze podle dohody optimalizovat stránky pro Opera Mobile, iPhone a vybraná zařízení PDA.
SEO vás posune mezi ty první ve výsledcích hledání internetových vyhledávačů. Máme vypracovanou techniku, která zajistí lepší umístění stránek. Docílíme tak vyšší návštěvnosti vašich webových stránek a získání potenciálních klientů.
Přístupnost je čitelné, dostupné a pochopitelné zpřístupnění webu pro všechny uživatele. Přístupná webová respektuje zdravotní nesnáze, technické možnosti, znalosti a dovednosti. Přístupným webem také zvyšujete důvěryhodnost a dáváte najevo sociální zodpovědnost své firmy.
Testování je pro nás samozřejmost, díky které se minimalizují případné chyby webu i škody napáchané na důvěře uživatelů, kterou by mohlo způsobit předčasné prověření „ostrým“ provozem.
Validita je pojem, který říká, zda webová stránka odpovídá platným standardům. Vyrábíme pouze validní stránky, které se zobrazují správně, jak mají. Validní stránky jsou také čitelnější pro roboty vyhledávačů. S tím vším si hravě poradíme.
Používáme vyspělé skriptovací metody, chránící uživatele webu oboustranně před spamem a jinými způsoby vnucování nevyžádaných informací prostřednictvím elektronické pošty internetovými roboty. Ochrana proti odeslání citlivých údajů zadaných prostřednictvím formulářů, aby nemohly být zneužity třetí stranou.
Kompletní korektura má vliv na prestiž a důvěryhodnost. Důležitá je textová korektura, nutné je sjednotit řezy a velikosti písem. Pokročilejší korektury jsou vhodné, ale volitelné. Každý je odborník na něco jiného a stává se, že někdo vidí chyby, kterých vy si nevšimnete.
Projekt můžeme nasadit na náš server, případně i na cizí stroj, který určíte. Pokud nemáte zakoupeno doménové jméno, pomůžeme vám i s tímto krokem. Podle požadavku klienta zajistíme odpovídající komunikaci s třetími stranami většinou se stávajícím poskytovatelem hostingu.
Nasazení testovací verze
Nasazení ostré verze
V rámci podpory spuštěných webových stránek nabízíme tyto služby:
Webdesign je to, co nás baví, webdesign je to, co umíme! Vyzkoušejte nás! Svěřte nám svůj web. Naši webdesignéři vám v zadaném čase odevzdají perfektní funkční nástroj – vaši novou webovou prezentaci. Web, který zajistí vašim stránkám návštěvnost i stálé návštěvníky a jejich obdiv!
Webdesign KAVVA je nekompromisně čistý a je tím, co tvoří úspěch stránek z produkce KAVVA. KAVVA využívá všech dostupných znalostí a možností pokročilých programů a znalostí zákonitostí webu. Baví nás objevovat nové webdesignérské technologie a špílce. Máme rádi kreativní nápady. Těší nás učit se novým technikám. I díky tomu s námi budete vpředu a hodně vysoko!
Webdesign je naše profese, láska, radost a mohli bychom snést sto dalších důvodů, proč je dobré ho mít právě od KAVVA.
Postačí prostá rovnice – webdesign + KAVVA = váš dokonalý web.
Působivost webdesignu je veličina, která by měla udělat váš web pro návštěvníky přívětivým a vyhledávaným místem. Jistě znáte weby, kde je webdesign téměř nepřítomen – nějak to prostě vypadat musí. Jsou i takové, kde není zase nic jiného než webdesign – obsah se v něm poněkud ztrácí.
My vám ale nabízíme webdesign z produkce KAVVA! Zde se snoubí krása čistého designu se svěží účelností a zřetelným obsahem vašeho webu. Naši webdesignéři vědí jak na to, aby právě vaše webová prezentace byla přívětivým místem na síti world wide web nejen pro lidské oko. Naši designéři v Kavva vědí jak na to, aby se váš web stal oblíbeným místem, na kterém návštěvníci vašich stránek rádi setrvají a přijdou zas. A doporučí vás.
Ale webdesignéři KAVVA vědí i to, jak takto působivý web učinit pamlskem a bonbónkem pro vyhledávací roboty. To pro vás znamená jediné – náš způsob výroby webové prezentace a neotřelý webdesign vám přivede nové návštěvníky vašeho webu a tedy i obchodu, firmy…
Váš web může být díky našemu webdesignu uměleckým dílem a jeho návštěvnost se zvýší, ať je předmětem vašeho podnikání cokoliv. Návštěvníci se budou na vaše stránky díky našemu webdesignu rádi vracet, protože:
Má-li váš web filosofii, náš webdesign ji umocní.
Má-li váš web obchod, náš webdesign vám z návštěvníků udělá koupěchtivé zákazníky.
Představuje-li váš web něco krásného, náš webdesign tu krásu zvýrazní.
Je-li hlavním motorem vašeho webu humor, webdesign KAVVA vám návštěvníky rozchechtá.
Webdesign KAVVA není nikdy samoúčelný. Design od KAVVA je krásný, protože to potřebuje vaše téma. Nemáme potřebu prezentovat za každou cenu naše výtvarné evoluce. Ctíme heslo, že v jednoduchosti je krása. Naší webdesignéři chápou webdesign jako službu klientovi. A rovnice – webdesign + účelnost = úspěch prezentace od KAVVA – platí. Není to jen názor klientů, ale i různých komisí, které nám udělují ocenění právě za webdesign.
Webdesign KAVVA je účelný, a to si myslí nejen vyhledávací roboti, ale i naši klienti.
Webdesign má samozřejmě působit na vizuální vnímání člověka, ale i to nejkrásnější webdesignérské dílo je k ničemu, když je nikdo nenajde. Design a obsah stránek je vždy trochu kompromis a nalézání té přesné míry kompromisu je filigránská práce, kterou umíme. To je to, co dělá weby z produkce KAVVA tak úspěšnými. Chcete přeskočit svoji konkurenci? Nechte si zpracovat vaši prezentaci u nás. Webdesign + KAVVA = váš úspěch
Také jste již slyšeli, že webdesign a účelnost stránek se vylučují? Že je webdesign samoúčelný? Že webdesignové evoluce odpuzují vyhledavače? Že je působivý webdesign téměř brzdou pokroku? Tohle všechno může být za určitých okolností pravda. Takový design ale není naše doména. Doménou KAVVA je webdesign, který těší oko a spolupracuje s vyhledávači. Estetická hodnota je výsledkem práce našeho tvůrčího týmu, účelnost webdesignu KAVVA je výsledkem práce zkušených odborníků.
Přinášejte svým návštěvníkům stále něco nového – Aktualizujte své internetové stránky!
Pokud návštěvníky zklamete tím, že vaše prezentace opakovaně nic nového nenabízí, o vytoužený produkt se začnou zajímat jinde. Opakovaná návštěva a opakované nalezení nové, zajímavé informace může vytvořit silné pouto zákazník / dodavatel. Své opodstatnění má toto pravidlo i u spotřebního zboží, v případě měnících se zajímavých akčních nabídek. Ano, základem opakovaných návštěv je aktuálnost.
Tento způsob správy nás zavazuje připravit stránky tak, aby si objednatel mohl obsah spravovat sám – přihlášením do redakčního systému, tedy do online aplikace přístupné odkudkoli z internetu, zadáním uživatelského jména a hesla.
Tento způsob správy nás zavazuje připravit systém tak, aby bylo možné obsah spravovat. Pokud dodáte nový obsah, provedeme úpravy obsahu podle dohodnuté hodinové sazby a v dohodnutém termínu.
Před započetím prací vždy klientovi dáváme přesný popis práce. Klademe důraz na to, aby pro vás byl popis práce pochopitelný a zároveň byl i přesný a jednoznačný pro realizační tým. Již v rané fázi projektu si vše otestujete na prototypu stránek a budete mít jistotu, že design i programování funkcí vede tím správným směrem. Náš postup je pro klienta přehledný a v praxi již dlouhodobě ověřený, naše nabídka je svědomitě optimalizované využití vašeho rozpočtu.
Naše společnost vytvořila, provozovala a následně v roce 2016 odprodala tento automobilový magazín.
info@kavva.cz
+420 777 028 202
KAVVA Digital s.r.o.
Radlická 22
Praha 5 - Smíchov