Corporate Design je součást Corporate Identity, tedy definice pravidel vnějšího působení firmy na okolí, ale i na své zaměstnance. Pro vytváření uceleného obrazu o firmě je potřeba kvalitní definice pravidel a jejich striktní dodržování. Sjednocená komunikace firmy zvyšuje povědomí o společnosti, motivuje zaměstnance, demonstruje stabilitu společnosti a také šetří náklady na marketing.
Corporate Design je vizuální stránka Corporate Identity. Základem je logo. Mělo by být kvalitní, zapamatovatelné, použitelné na různých materiálech i předmětech, barevných pozadích. Mělo by vystihnout podstatu vaší firmy. Doplňkovými a neméně důležitými jsou definice barev, písem, šablon firemních materiálů a všechna pravidla jasně sepsaná v manuálu corporate designu.
Základní definice | Rozšířená definice |
Naše společnost vytvořila, provozovala a následně v roce 2016 odprodala tento automobilový magazín.
info@kavva.cz
+420 777 028 202
KAVVA Digital s.r.o.
Radlická 22
Praha 5 - Smíchov